Το Νομαρχιακό Τμήμα Ιωαννίνων της ΑΔΕΔΥ στηρίζει τους αγρότες που δικάζονται στις 11 Μαΐου και καλεί σε συγκέντρωση, στις 10.30 το πρωί στο Δικαστικό Μέγαρο.
«Οι αγρότες παλεύουν για την επιβίωσή τους απέναντι σε πολιτικές που τους αφήνουν έρμαια στις ορέξεις των επιχειρηματικών ομίλων. Ενώ οι εργαζόμενοι πληρώνουν πανάκριβα τα βασικά είδη, οι παραγωγοί αναγκάζονται να πουλούν σε εξευτελιστικές τιμές την στιγμή που το κόστος παραγωγής έχει αυξηθεί κατακόρυφα. Αυτό το μοντέλο δεν υπηρετεί την κοινωνία, υπηρετεί τα κέρδη των λίγων» τονίζει η ΑΔΕΔΥ και συμπληρώνει καταγγέλλοντας τον «κλιμακούμενο κυβερνητικό αυταρχισμό, τις απειλές, τις πιέσεις και τις προσπάθειες ποινικοποίησης των δίκαιων αγροτικών κινητοποιήσεων».