Account Executive (Κωδικός θέσης: 1254)
Η Terracom Α.Ε. είναι μία από τις κορυφαίες ελληνικές εταιρείες τεχνολογίας, διεθνώς αναγνωρισμένη για την υψηλή τεχνογνωσία, την καινοτομία και την έντονη εξωστρέφειά της. Ειδικευόμαστε στην ανάπτυξη προηγμένων λύσεων στους τομείς της πληροφορικής και των επικοινωνιών, ενώ η συνεχής μας ανάπτυξη αποδεικνύει τη δέσμευσή μας για αριστεία.
Αυτή την περίοδο, αναζητούμε φιλόδοξα και ενθουσιώδη άτομα που επιθυμούν να αναπτυχθούν στον τομέα των πωλήσεων, για τη θέση του Account Executive στα κεντρικά μας γραφεία στα Ιωάννινα. Αν είστε παθιασμένοι με την τεχνολογία και ανυπομονείτε να εργαστείτε σε ένα δυναμικό, εξελισσόμενο περιβάλλον, αυτή είναι η ευκαιρία σας να γίνετε μέρος μιας επιτυχημένης διεθνούς εταιρείας.
Δεξιότητες
- Πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Πληροφορική ή συναφή τομέα
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 χρόνια σε θέση Account Executive. Προϋπηρεσία σε SaaS προϊόντα θα εκτιμηθεί.
- Άριστη γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας, τόσο προφορικά όσο και γραπτά
- Καλή γνώση CRM λογισμικών και MS Office
- Εμπειρία σε καμπάνιες μάρκετινγκ/διαφήμισης θα θεωρηθεί προσόν
- Επιχειρηματική σκέψη και καινοτόμος προσέγγιση στον στρατηγικό σχεδιασμό
- Διαπραγματευτικές ικανότητες και ικανότητες επίτευξης στόχων
- Ομαδικό πνεύμα και εξαιρετικές διαπροσωπικές δεξιότητες
Αρμοδιότητες
- Διαχείριση και ανάπτυξη σχέσεων με υπάρχοντες και νέους πελάτες για SaaS λύσεις: Ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης και στενής συνεργασίας με υπάρχοντες πελάτες, καθώς και αναγνώριση ευκαιριών upsell και cross-sell, διασφαλίζοντας ότι οι ανάγκες των πελατών ικανοποιούνται πλήρως.
- Επέκταση της πελατειακής βάσης: Στόχευση σε νέες αγορές και βιομηχανίες για τη διεύρυνση του πελατολογίου και αναγνώριση στρατηγικών ευκαιριών για ανάπτυξη.
- Αναλύσεις αγοράς και αναγνώριση ευκαιριών: Ενεργή έρευνα των εξελίξεων στον κλάδο και των ανταγωνιστικών προϊόντων, με στόχο την ταυτοποίηση νέων επιχειρηματικών ευκαιριών και την προσαρμογή της στρατηγικής πωλήσεων.
- Διαχείριση του κύκλου πωλήσεων: Από την αρχική επαφή και την προώθηση της λύσης μέχρι το κλείσιμο της συμφωνίας, παρακολούθηση των πωλήσεων και βελτίωση της απόδοσης μέσα από τη χρήση CRM συστημάτων και άλλων εργαλείων παρακολούθησης.
- Παρακολούθηση της ικανοποίησης των πελατών και επίλυση προβλημάτων: Διοργάνωση τακτικών συναντήσεων με τους πελάτες για την αξιολόγηση της εμπειρίας τους, επίλυση προβλημάτων που προκύπτουν και διασφάλιση μακροχρόνιων συνεργασιών.
- Συνεργασία με την ομάδα ανάπτυξης προϊόντων: Λειτουργία ως σύνδεσμος μεταξύ των πελατών και των ομάδων ανάπτυξης προϊόντων, συλλέγοντας ανατροφοδότηση και προτείνοντας βελτιώσεις που θα αυξήσουν την αξία των προσφερόμενων λύσεων.
Παροχές
- Ελκυστικό πακέτο αποδοχών και επιπλέον μπόνους επίτευξης πωλήσεων
- Μηνιαία αμοιβή μέσω κάρτα σίτισης
- 4 ήμερη εργασία για τους καλοκαιρινούς μήνες Ιούνιο και Ιούλιο
- Υβριδικό μοντέλο εργασίας
- Συνεχή εκπαίδευση και ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης.
- Συμμετοχή σε διεθνή έργα μεγάλης κλίμακας
- Εργασιακό περιβάλλον με έμφαση στην τεχνολογία και την καινοτομία
- Παροχή ιδιωτικής ασφάλισης υγείας
- Συμμετοχή σε πρόγραμμα ανταμοιβής μετοχών (Stock options)
Αν σας ενδιαφέρει αυτή η θέση εργασίας στείλτε μας το βιογραφικό σας σημείωμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση collaborate@terracom.gr , αναφέροντας τον κωδικό θέσης 1254.